I Find My Self Alone Again


Alone again Lyrics – Heylog

Singer: Heylog
Title: Alone again

No luck, i'm bored about everyday
You suck and i would say it to your face
Know why i'm here but i don't have to stay
It's because i love you so i won't walk away

But that's something i'd say in the past
Moving on to new friends, discover new laughs
I've held this loneliness for too long
Seeing friends but why do i still feel alone

Alone again
I love my life
I burn my hand
I love my life

She asked me
"how do you do?"
Well i hate myself
But what's new?

Alone again
I've lost my mind
I heal my skin
Oh i'm alright

She asked me
"so what's new"
Well likе nothing
And what about you

No luck, i'm bored about everyday
I suck, i do nothing to makе a change
Building up my anger i got so much hate
If i were you i'd leave, why don't you walk away

But you got something to say ? 'cause you keep staring at me
And i would talk to you but i'm too busy sweating
And the social awkwardness is getting to me
Oh i went too long without socializing

So just run away 'cause i look like a monster
I'm sorry, that i hurt your daughter
I know your family hates me but your dad yeah he was pretty cool
Maybe you should learn from him take off that worthless costume

Alone again
I love my life
I burn my hand
I love my life

She asked me
"how do you do?"
Well i hate myself
But what's new?

Alone again
I messed up bad
I cut my skin
And grow it back
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
jqw - foolsandgold
Noah Santa Maria - In the dark

Alone again – Terjemahan / Translation

Tidak berhasil, saya bosan setiap hari
Anda payah dan saya akan mengatakannya pada wajah Anda
Tahu mengapa saya di sini tetapi saya tidak harus tinggal
Itu karena aku mencintaimu jadi aku tidak akan pergi

Tapi itu sesuatu yang akan saya katakan di masa lalu
Pindah ke teman baru, temukan tawa baru
Saya telah memegang kesepian ini terlalu lama
Melihat teman tetapi mengapa saya masih merasa sendirian

Sendiri lagi
saya suka hidup saya
Saya membakar tangan saya
saya suka hidup saya

Dia bertanya kepadaku
"apa kabar?"
Yah aku benci sendiri
Tapi apa yang baru?

Sendiri lagi
Saya kehilangan akal
Saya menyembuhkan kulit saya
Oh, aku baik-baik saja

Dia bertanya kepadaku
"Jadi, apa yang baru"
Baik dengan tidak ada
Dan bagaimana denganmu

Tidak berhasil, saya bosan setiap hari
Saya payah, saya tidak melakukan apa pun untuk membuat perubahan
Membangun kemarahanku, aku mendapat begitu banyak kebencian
Jika aku jadi kamu, aku akan pergi, mengapa kamu tidak pergi

Tetapi Anda punya sesuatu untuk dikatakan? Karena kamu terus menatapku
Dan saya akan berbicara dengan Anda tetapi saya terlalu sibuk berkeringat
Dan kecanggungan sosial membuatku
Oh saya terlalu lama tanpa bersosialisasi

Jadi lari saja karena aku terlihat seperti monster
Maaf, aku menyakiti putrimu
Saya tahu keluarga Anda membenci saya tetapi ayahmu ya dia cukup keren
Mungkin Anda harus belajar darinya melepas kostum yang tidak berharga itu

Sendiri lagi
saya suka hidup saya
Saya membakar tangan saya
saya suka hidup saya

Dia bertanya kepadaku
"apa kabar?"
Yah aku benci sendiri
Tapi apa yang baru?

Sendiri lagi
Saya mengacaukan buruk
Saya memotong kulit saya
Dan menumbuhkannya kembali
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Heylog – Alone again

Kindly like and share our content. Please follow our blog to get the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

heylog - alone again (lyrics)

guzmannoned1974.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-heylog-alone-again/

0 Response to "I Find My Self Alone Again"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel